به گزارش هابصنعت؛ محمدصادق معتمدیان، استاندار تهران با بیان اینکه در سال گذشته، یکی از مهمترین چالشهای استان تهران ناترازی ۳ هزار مگاواتی برق بود اظهار کرد: دولت چهاردهم با راهبری رئیسجمهور توانست با ایجاد گفتمان و بسیج دستگاهها، مسیر حل این مشکل را هموار کند.
وی افزود: تاکنون بیش از ۹ هزار مگاوات متقاضی در سامانهها ثبتنام کردهاند که ۵ هزار مگاوات آن به عقد قرارداد منجر شده و حدود ۱۰۲۲ مگاوات نیز وارد مرحله اجرایی شده است.
معتمدیان ادامه داد: همچنین ۱۰ هزار هکتار از اراضی ملی برای این طرحها واگذار شده و در هفته دولت عملیات اجرایی ۲ هزار مگاوات دیگر آغاز خواهد شد. با این روند پیشبینی میشود تا سال آینده، مشکل ناترازی برق در تهران برطرف شود.
انتهای پیام/