به گزارش هابصنعت؛ به مناسبت هفته دولت و برای کاهش مصرف بنزین و توسعه استفاده از CNG، ثبت نام تبدیل رایگان خودروهای عمومی(تاکسی، وانت و تاکسی اینترنتی) و شخصی بنزینسوز به دوگانهسوز آغاز شد.
این اقدام بخشی از برنامه دولت برای بهینهسازی مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا در ناوگان حملونقل کشور است.

انتهای پیام/