۱۹:۴۸

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

هشدار درباره فرسودگی نیروگاه‌ها و اتلاف گسترده انرژی در کشور

هشدار درباره فرسودگی نیروگاه‌ها و اتلاف گسترده انرژی در کشور
عضو اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه راندمان تولید انرژی در کشور بسیار پایین است اظهار کرد: بسیاری از نیروگاه‌ها مانند نیروگاه رامین با تجهیزاتی کار می‌کنند که عمری نزدیک به ۱۰۰ سال دارند.
کد خبر : ۲۱۱۹

به گزارش هاب‌صنعت؛ مهراد عباد، عضو اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه راندمان تولید انرژی در کشور بسیار پایین است اظهار کرد: بسیاری از نیروگاه‌ها مانند نیروگاه رامین با تجهیزاتی کار می‌کنند که عمری نزدیک به ۱۰۰ سال دارند؛ همین موضوع موجب هدررفت گسترده انرژی و کاهش بهره‌وری شده است.

وی با بیان اینکه در بخش انتقال هم وضعیت مطلوب نیست افزود: لوله‌های آب و گاز فرسوده‌اند و نشتی‌های گسترده باعث اتلاف ۲۰ تا ۳۰ درصدی منابع می‌شود.

عباد با بیان اینکه علاوه بر این، مشکل «برق‌دزدی» همچنان وجود دارد افزود: دهه‌هاست که برخی ویلا‌ها و زمین‌های کشاورزی در اطراف تهران و دیگر مناطق، بدون پرداخت هزینه، برق را مستقیم از خطوط اصلی برداشت می‌کنند؛ آسیبی که همچنان به شبکه تحمیل می‌شود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha