۱۱:۰۷

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

مخازن ذخیره‌سازی نفت گوره آماده تحویل است

مخازن ذخیره‌سازی نفت گوره آماده تحویل است
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت، از آمادگی این شرکت برای تحویل مخازن چهار میلیون بشکه‌ای گوره خبر داد.
کد خبر : ۲۰۹۰

به گزارش هاب‌صنعت؛ نصراله زارعی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت، از آمادگی این شرکت برای تحویل مخازن چهار میلیون بشکه‌ای گوره به بهره‌بردار خبر داد.

وی در جریان بازدید از طرح گوره – جاسک و نشست مشترک با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، بر ضرورت تسریع در بهره‌برداری و رفع مسائل باقی‌مانده تأکید کرد.

 

زارعی همچنین از روند اجرایی تلمبه‌خانه‌های شماره یک و دو، تلمبه‌خانه جدید گوره و قطعه سه خط لوله گوره – جاسک بازدید کرد و گفت: 

با همکاری پیمانکاران و برگزاری نشست‌های کارشناسی مشترک میان شرکت متن، شرکت نفت و گاز گچساران و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، برنامه‌ریزی لازم برای افزایش توان انتقال و بهره‌برداری حداکثری از این خط لوله انجام خواهد شد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha