۱۵:۴۵

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

اعضای جدید هیئت مدیره شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت منصوب شدند

اعضای جدید هیئت مدیره شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت منصوب شدند
وزیر نفت اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت را منصوب کرد.
کد خبر : ۲۰۴۹

به گزارش هاب‌صنعت؛ وزیر نفت با صدور احکام جداگانه‌ای اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت را به‌مدت ۲ سال منصوب کرد.

بر پایه احکام صادره از سوی محسن پاک‌نژاد، برات قبادیان به‌عنوان عضو اصلی و رئیس هیئت‌مدیره و محسن محمدپور به‌عنوان عضو اصلی و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت برای دوره جدید به مدت دو سال منصوب شدند.

همچنین محمدرضا دعایی، سیده فاطمه فاطمی‌نیا و امید انصاری پادوک به‌عنوان اعضای اصلی جدید و یدالله بهرامیان و سید کوروش هاشمی به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره این شرکت منصوب شدند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha