به گزارش هابصنعت؛ عباس علیآبادی، وزیر نیرو در حاشیه رونمایی از توربین گازی پیشرفته کلاس اف گفت: این توربین مصرف انرژی کمتری دارد و برق بیشتری نسبت به نمونههای مشابه تولید میکند.
وی با بیان اینکه ایران با تولید این توربین به جمع کشورهای پیشرفته در حوزه توربینهای گازی کلاس اف پیوسته است افزود: این توربین در مرحله تست قرار دارد و به زودی در یکی از نیروگاههای تهران وارد مدار خواهد شد.
علیآبادی ادامه داد: توان بالای ۳۰۰ مگاوات، تلفات انرژی کمتر و راندمان بالاتر، از ویژگیهای شاخص این توربین است.
انتهای پیام/