به گزارش هابصنعت؛ سعید توکلی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران امروز(شنبه، ۱۸ مرداد) با اعلام اینکه هماکنون نیروگاهها با ظرفیت کامل گاز را تحویل میگیرند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۵ درصد گاز بیشتری نسبت به پارسال به نیروگاهها تحویل داده شده و هیچ نیروگاهی که متکی به گاز در فصل بهار و تابستان باشد با کمبود مواجه نشده است.
وی با بیان اینکه امسال، نزدیک به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون مترمکعب گاز بیشتری به نیروگاهها تحویل داده شده است افزود: این اقدام سبب افزایش سطح ذخایر نفتگاز نیروگاهها به نقطه قابل قبول شد و نیروگاهها هماکنون با ظرفیت کامل گاز را تحویل میگیرند.
انتهای پیام/