۲۳:۵۲

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

هشدار درباره ذخایر سد‌های تهران؛ تنها نیمی از آب سد‌ها قابل برداشت است

هشدار درباره ذخایر سد‌های تهران؛ تنها نیمی از آب سد‌ها قابل برداشت است
سخنگوی صنعت آب گفت: از مجموع ۳۷۷ میلیون مترمکعب آب موجود در سد‌های تهران، تنها نیمی از آن قابل برداشت است.
کد خبر : ۱۹۰۸

به گزارش هاب‌صنعت؛ عیسی بزرگ‌زاده،  سخنگوی صنعت آب گفت: از مجموع ۳۷۷ میلیون مترمکعب آب موجود در سد‌های تهران، تنها نیمی از آن قابل برداشت است و این موضوع ضرورت صرفه‌جویی را دوچندان می‌کند.

وی افزود: صرفه‌جویی ۲۰ درصدی در مصرف آب، در کنار بهره‌گیری از روش‌هایی مانند بهره‌برداری از سامانه دوم انتقال آب از غرب تهران و توزیع مجدد آب چاه‌های کشاورزی و شهرداری، می‌تواند نقش مؤثری در مدیریت بحران فعلی داشته باشد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha