به گزارش هابصنعت؛ عیسی بزرگزاده، سخنگوی صنعت آب گفت: از مجموع ۳۷۷ میلیون مترمکعب آب موجود در سدهای تهران، تنها نیمی از آن قابل برداشت است و این موضوع ضرورت صرفهجویی را دوچندان میکند.
وی افزود: صرفهجویی ۲۰ درصدی در مصرف آب، در کنار بهرهگیری از روشهایی مانند بهرهبرداری از سامانه دوم انتقال آب از غرب تهران و توزیع مجدد آب چاههای کشاورزی و شهرداری، میتواند نقش مؤثری در مدیریت بحران فعلی داشته باشد.
انتهای پیام/