۲۰:۰۱

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

رئیس هیئت مدیره فدراسیون آب: نیازی به واردات آب نیست

رئیس هیئت مدیره فدراسیون آب: نیازی به واردات آب نیست
رئیس هیات مدیره فدراسیون آب با بیان اینکه واردات آب معنا ندارد اظهار کرد: بحران آب نداریم بلکه بحران در مدیریت مصرف و ساختار مدیریت آب داریم.
کد خبر : ۱۸۹۴

به گزارش هاب‌صنعت؛ رئیس هیئت مدیره فدراسیون آب گفت: اکنون میزان آب تجدیدپذیر کشور بیش از نیاز آبی است و بنابراین واردات آب معنا ندارد، بحران آب نداریم بلکه بحران مدیریت مصرف داریم و باید در این زمینه کار کرد.

وی با بیان اینکه نباید درباره بحران آب سیاه‌نمایی کرد افزود: زیرا بحران آب نداریم بلکه بحران در مدیریت مصرف و ساختار مدیریت آب داریم.

 انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha