به گزارش هابصنعت؛ استانداری تهران اعلام کرد: پیرو درخواست وزارت نیرو در پی افزایش دما و ضرورت بهینهسازی و مدیریت مصرف انرژی در حوزههاى مصرفى آب و برق و تصمیم کارگروه بهینهسازى انرژى استان تهران روز چهارشنبه فعالیت کلیه دستگاههاى اجرایى، آموزشگاهها، مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاهها در سراسر استان تهران تعطیل اعلام میشود.
واحدهای عملیاتی دستگاههای خدماترسان، مراکز امدادى و درمانى تعطیل نخواهند بود.
شعب لازم بانکها بهصورت کشیک به منظور خدمترسانی به عموم مردم عزیز دایر خواهند بود.
انتهای پیام/