۱۱:۵۴

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

ادارات خوزستان سه‌شنبه و چهارشنبه دورکار شدند

ادارات خوزستان سه‌شنبه و چهارشنبه دورکار شدند
کد خبر : ۱۸۷۳

به گزارش هاب‌صنعت؛ با توجه به روند افزایشی دمای استان خوزستان و همچنین درخواست شرکت توزیع برق و در راستای مدیریت ناترازی انرژی و پایداری شبکه برق استان با موافقت سید محمدرضا موالی‌زاده استاندار خوزستان فعالیت ادارات استان طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه(۱۴ و ۱۵ مرداد) به‌صورت دورکاری خواهد بود. 

فعالیت شعب کشیک بانک‌ها و بیمه‌ها براساس تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بانک‌ها و بیمه‌ها خواهد بود.

مراکز امدادی، درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس، آتشنشانی، خدماتی و نوبت‌کاری از این دورکاری مستثنی هستند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha