به گزارش هابصنعت؛ با توجه به روند افزایشی دمای استان خوزستان و همچنین درخواست شرکت توزیع برق و در راستای مدیریت ناترازی انرژی و پایداری شبکه برق استان با موافقت سید محمدرضا موالیزاده استاندار خوزستان فعالیت ادارات استان طی روزهای سهشنبه و چهارشنبه(۱۴ و ۱۵ مرداد) بهصورت دورکاری خواهد بود.
فعالیت شعب کشیک بانکها و بیمهها براساس تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بانکها و بیمهها خواهد بود.
مراکز امدادی، درمانی، بیمارستانها، اورژانس، آتشنشانی، خدماتی و نوبتکاری از این دورکاری مستثنی هستند.
انتهای پیام/