تذکر نماینده مجلس به دولت بابت اجرا نشدن انتقال سهمیه بنزین به کارت بانکی

نماینده مجلس با بیان اینکه قرار بود وزارت نفت، کارت‌های سوخت را با کارت‌بانکی جایگزین کند افزود: ۴۰ درصد سوخت‌گیری در پمپ‌های بنزین با کارت جایگاه انجام می‌شود که نتیجه آن قاچاق گسترده سوخت است.
تذکر نماینده مجلس به دولت بابت اجرا نشدن انتقال سهمیه بنزین به کارت بانکی

به گزارش هاب‌صنعت؛ مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در تذکر شفاهی نسبت به اجرانشدن سهمیه بنزین به کارت بانکی گفت: ما در سال جاری نزدیک به ۸ میلیارد دلار بنزین و گازوییل وارد کردیم.

وی با بیان اینکه قرار بود وزارت نفت، کارت‌های سوخت را با کارت‌بانکی جایگزین کند افزود: ۴۰ درصد سوخت‌گیری در پمپ‌های بنزین با کارت جایگاه انجام می‌شود که نتیجه آن قاچاق گسترده سوخت است.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا

ارسال نظر
captcha