به گزارش هابصنعت؛ مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در تذکر شفاهی نسبت به اجرانشدن سهمیه بنزین به کارت بانکی گفت: ما در سال جاری نزدیک به ۸ میلیارد دلار بنزین و گازوییل وارد کردیم.
وی با بیان اینکه قرار بود وزارت نفت، کارتهای سوخت را با کارتبانکی جایگزین کند افزود: ۴۰ درصد سوختگیری در پمپهای بنزین با کارت جایگاه انجام میشود که نتیجه آن قاچاق گسترده سوخت است.
انتهای پیام/