۱۳:۱۳

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

واکنش وزیر نیرو به انتقاد وزیر صمت درباره وضعیت برق صنایع

واکنش وزیر نیرو به انتقاد وزیر صمت درباره وضعیت برق صنایع
وزیر نیرو در واکنش به اعتراض وزیر صمت درباره قطع برق صنایع گفت: قانون صراحتا مشخص کرده که صنایع هم باید سهم خود را در تولید برق داشته باشند.
کد خبر : ۱۷۹۰

به گزارش هاب‌صنعت؛ عباس علی‌آبادی، وزیر نیرو گفت: ما در شرایط ناترازی برق هستیم، اما برنامه‌های گسترده‌ای هم برای رفع این موضوع در دست داریم.

وی در واکنش به اعتراض وزیر صمت درباره قطع برق صنایع گفت: قانون صراحتا مشخص کرده که صنایع هم باید سهم خود را در تولید برق داشته باشند.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

علی‌آبادی با بیان اینکه برنامه ما این است که در شب‌ها خاموشی نداشته باشیم و الگوی خاموشی‌ها نیز ۲ ساعت است افزود: اگر برق جایی بیشتر قطع می‌شود به ما اعلام کنید. البته ممکن است به‌خاطر حادثه گاهی برق منطقه‌ای بیشتر از ۲ ساعت قطع شود.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha