برق ۱۰۰ اداره دولتی در ۲ روز گذشته بهدلیل بدمصرفی قطع شد
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران از قطع برق ۱۰۰ اداره بدمصرف دولتی خبر داد و گفت: مصرف برق ادارات معادل ١۵ درصد از مصرف کل برق تهران است و باتوجه به ورود موج گرمای شدید به کشور مصرف برق ادارات کنترل و پایش میشود.