۲۲:۴۶

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

کدام کشور‌ها دی‌اکسید کربن بیشتری تولید می‌کنند؟

کدام کشور‌ها دی‌اکسید کربن بیشتری تولید می‌کنند؟
از سال ۱۷۵۰ تاکنون، کشور‌های آمریکا، چین و روسیه بیشترین تولید دی‌اکسیدکربن را داشته‌اند.
کد خبر : ۱۶۵۰

به گزارش هاب‌صنعت؛ براساس اعلام پروژه جهانی کربن که یک برنامه پژوهشی در دانشگاه اکستر انگلیس است، از سال ۱۷۵۰ تاکنون، کشور‌های آمریکا، چین و روسیه بیشترین تولید دی‌اکسیدکربن را داشته‌اند.

کدام کشور‌ها دی‌اکسید کربن بیشتری تولید می‌کنند؟

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha