۱۶:۳۲

۱۴۰۴/۰۴/۲۴

تهرانی‌ها قبوض آب علی‌الحساب را پرداخت نکنند؛ قبض‌های جدید صادر می‌شود

تهرانی‌ها قبوض آب علی‌الحساب را پرداخت نکنند؛ قبض‌های جدید صادر می‌شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: شهروندان تهرانی ضرورتی ندارد قبوض علی‌الحساب صادر شده را پرداخت کنند.
کد خبر : ۱۶۴۸

به گزارش هاب‌صنعت؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: شهروندان تهرانی ضرورتی ندارد قبوض علی‌الحساب صادر شده را پرداخت کنند، اما اگر شهروندی قبض صادر شده را پرداخت کرد هم مبالغ پرداخت‌شده به عنوان بستانکار برای این مشترک لحاظ می‌شود.

وی افزود: قرار بر منتفی‌شدن دریافت قبوض آب به صورت علی‌الحساب شده، از این جهت تمام قبوض صادرشده منتفی و قبوض جدید با قرائت کنتور‌ها صادر می‌شود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha