به گزارش هابصنعت؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: شهروندان تهرانی ضرورتی ندارد قبوض علیالحساب صادر شده را پرداخت کنند، اما اگر شهروندی قبض صادر شده را پرداخت کرد هم مبالغ پرداختشده به عنوان بستانکار برای این مشترک لحاظ میشود.
وی افزود: قرار بر منتفیشدن دریافت قبوض آب به صورت علیالحساب شده، از این جهت تمام قبوض صادرشده منتفی و قبوض جدید با قرائت کنتورها صادر میشود.
انتهای پیام/