به گزارش هابصنعت؛ محمدجواد باقری، رئیس اورژانس ۱۱۵ قم با بیان اینکه در پی انفجار صبح امروز در منطقه پردیسان قم، ۷ نفر مصدوم شدند اظهار کرد: حال همه مصدومان خوب است و در حال دریافت خدمات درمانی هستند.
وی درباره خدماترسانی به مصدومان حادثه انفجار در پردیسان قم گفت: پس از اعلام به اورژانس ۱۱۵، بلافاصله پنج خودرو آمبولانس به محل اعزام و هفت مصدوم این حادثه را بعد از انجام خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل کردند.
باقری افزود: در این حادثه، یک مادر باردار نیز در ساختمان مجاور حضور داشت که بهمنظور انجام خدمات درمانی و تستها به بیمارستان منتقل شد.
رئیس اورژانس ۱۱۵ قم بیان کرد: حال همه مصدومان خوب است و در حال دریافت خدمات درمانی در بیمارستانهای قم هستند.
انتهای پیام/