۱۴:۵۷

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

وزیر نیرو: خشکسالی تهران در ۶ دهه گذشته بی‌سابقه است

وزیر نیرو: خشکسالی تهران در ۶ دهه گذشته بی‌سابقه است
وزیر نیرو با بیان اینکه خشکسالی تهران در ۶ دهه گذشته بی‌سابقه است اظهار کرد: باید توجه ویژه‌ای را به مقوله مصرف و به‌طور کلی مصرف بهینه منابع آبی کشور داشته باشیم.
کد خبر : ۱۶۱۹

به گزارش هاب‌صنعت؛ عباس علی‌آبادی، وزیر نیرو در حاشیه بازدید از پروژه آب‌رسانی سد طالقان با بیان اینکه پیشرفت پروژه خط دوم آبرسانی طالقان به تهران و کرج در ۶ ماه گذشته ۲ برابر ۲ سال گذشته بوده است، گفت: خوشبختانه امروز شاهد پیشرفت بسیار خوب پروژه آب‌رسانی طالقان به تهران، کرج و بخشی نیز به استان قزوین هستیم، اما در کنار این امر باید توجه ویژه‌ای را به مقوله مصرف و به‌طور کلی مصرف بهینه منابع آبی کشور داشته باشیم تا از این طریق تاب‌آوری بیش از پیش افزایش یابد.

وی با بیان اینکه خشکسالی تهران در ۶ دهه گذشته بی‌سابقه است افزود: شهروندان مصرف آب را تا جای ممکن کاهش دهند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha