به گزارش هابصنعت؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتشنشانی با بیان اینکه انفجار در یک مجتمع مسکونی ۲۰ طبقه ناشی از بیاحتیاطی مالک و نشت گاز بود که باعث تخریب دیوارهای واحد شده است اظهار کرد: بیاحتیاطی مالک در راهاندازی یکی از وسایل گازسوز باعث نشت گاز و متعاقبا ایجاد شعله و جرقه و آتشسوزی شده است.
وی با بیان اینکه ۲ سه واحد اطراف هم در همان طبقه دچار خسارتهای جزئی شدند ادامه داد: ۶ نفر دچار مصدومیت شدند که چهار نفر ساکنان همین واحدی بوده که انفجار در آن رخ داده است. حادثه منجر به آتشسوزی نشده و تلفات جانی نداشته است.
انتهای پیام/