۱۶:۱۷

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

مشترکان پرمصرف پیامک اخطار قطع برق دریافت می‌کنند

مشترکان پرمصرف پیامک اخطار قطع برق دریافت می‌کنند
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از صدور پیامک هشدار و اخطار قطع برق برای دو گروه از مشترکان پرمصرف از ابتدای خرداد امسال خبر داد.
کد خبر : ۱۵۸۸

به گزارش هاب‌صنعت؛ محسن ذبیحی، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، قرائت هر ۱۵ روز یک‌بار مشترکان پرمصرف، صدور پیامک هشدار برای مشترکان بالای ۲ برابر الگو و اخطار قطع برق برای مشترکان بالای ۴ برابر الگو را از برنامه‌های بخش توزیع برق کشور برشمرد که از ابتدای خرداد گذشته به مرحله اجرا در آمده است.

ذبیحی مقابله با برق‌های غیرمجاز را در دستور کار ناظران مناطق بیان کرد و در عین حال از شرکت‌های توزیع نیرو خواست تا با استفاده از داده‌کاوی و به طور هدفمند، درخصوص پیگیری برق‌های غیرمجاز و دستکاری لوازم اندازه‌گیری اقدام کنند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha