به گزارش هابصنعت؛ علیآبادی، وزیر نیرو اظهار کرد: زمانی که شروع به کار کردیم حدود هزار و ۲۰۰ مگاوات تجدیدپذیر داشتیم، اکنون ظرفیت ما از ۲ هزار مگاوات فراتر رفته است و فکر میکنم تا پایان سال وضعیت به مراتب بهتر خواهد شد.
وی افزود: فکر میکنم رکورد بیش از ۳ هزار مگاوات را حتما خواهیم زد و در کل تجدیدپذیرها شتاب خوبی دارند.
انتهای پیام/