۲۱:۲۳

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

کاهش مصرف برق با اجرای ۳۶ بسته مدیریت مصرف

کاهش مصرف برق با اجرای ۳۶ بسته مدیریت مصرف
مدیرعامل شرکت توانیر از اجرای موفق ۳۶ بسته مدیریت مصرف در سطح کشور خبر داد و گفت: این بسته‌ها با هدف کاهش مصرف برق تدوین شده که خوشبختانه اجرای آنها با کاهش مصرف برق همراه بود.
کد خبر : ۱۵۶۲

به گزارش هاب‌صنعت؛ مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل توانیر اظهارکرد: کاهش مصرف برق در روز‌های اخیر ناشی از مجموعه‌ای از اقدامات مختلف از جمله ساماندهی برق‌های غیرمجاز، کشفیات مربوط به مراکز استخراج رمزارز، استفاده از محدودکننده‌های هوشمند در بخش اداری و مدیریت مصرف در بخش‌های تجاری و خانگی بوده است.

وی تأکید کرد: در ۱۲ روز ابتدایی تیر که هم‌زمان با تعطیلات موسوم به دوره جنگ بود حدود ۵۰ درصد کاهش مصرف برق ناشی از مسافرت‌ها، دورکاری‌ها و کاهش فعالیت برخی از کسب‌وکار‌ها از سه شیفت به ۲ شیفت بوده است. باقی کاهش مصرف نیز حاصل اقدامات مدیریت مصرف بوده است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha