۱۳:۲۱

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

مدیر منابع انسانی شرکت نفت خواستار رسیدگی فوری به کارکنان آسیب‌دیده در پی حوادث اخیر شد

مدیر منابع انسانی شرکت نفت خواستار رسیدگی فوری به کارکنان آسیب‌دیده در پی حوادث اخیر شد
مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران در پی وقوع حوادث اخیر و آسیب به جمعی از کارکنان، با صدور نامه‌ای به مدیران عامل شرکت‌های تابع، بر لزوم بررسی سریع شرایط آسیب‌دیدگان و انجام مساعدت‌های اجتماعی و درمانی برای کارکنان آسیب‌دیده صنعت نفت در حوادث اخیر تأکید کرد.
کد خبر : ۱۵۱۶

به گزارش هاب‌صنعت؛ امیر قائم‌پناه، مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران طی نامه‌ای رسمی به مدیران عامل مناطق و شرکت‌های تابع، خواستار رسیدگی فوری به وضعیت کارکنان آسیب‌دیده در حوادث اخیر شد و ضمن ابراز همدردی با کارکنان و خانواده‌های آنان، بر لزوم رفع مشکلات و ایجاد آرامش تأکید کرد.

وی در این نامه از مدیران خواست پس از دریافت مستندات مربوط به آسیب‌های واردشده، اقدام‌های لازم در خصوص مساعدت و انجام فعالیت‌های مددکاری اجتماعی را در اسرع وقت انجام دهند.

این دستور به‌منظور حمایت از نیروی انسانی و کاهش تبعات اجتماعی و روانی حوادث صادر شده است.

مدیر منابع انسانی شرکت نفت رسیدگی فوری به کارکنان آسیب‌دیده در پی حوادث اخیر شد

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha