به گزارش هابصنعت؛ علاءالدین رفیعزاده، رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: باتوجه به شرایط کشور، ساعات کاری تمام دستگاههای اجرایی، از روز شنبه هفتم تیر، به روال قبل برمیگردد.
در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران، ساعت کاری و ظرفیت ادارات و دستگاههای اجرایی تغییر کرده و ادارات با ۳۰ درصد ظرفیت مشغول به کار بودند.
انتهای پیام/