۱۳:۴۴

۱۴۰۴/۰۴/۰۲

تمدید دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران با ۳۰ درصد ظرفیت تا ۴ تیر

تمدید دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران با ۳۰ درصد ظرفیت تا ۴ تیر
استاندار تهران گفت: دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران با ۳۰ درصد ظرفیت تا روز چهارشنبه چهارم تیر تمدید شد.
کد خبر : ۱۴۷۵

به گزارش هاب‌صنعت؛ محمدصادق معتمدیان،  استاندار تهران گفت: دورکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران به ویژه بانوان شاغل و دارای فرزند با شرایط خاص و یا زیر ۶ سال با ۳۰ درصد ظرفیت تا روز چهارشنبه چهارم تیرماه تمدید شد.

وی افزود: بانک‌ها با حداقل ۵۰ درصد شعب لازم کشیک به صورت چرخشی فعال باشند به گونه‌ای که در روند خدمات‌رسانی به مردم عزیز خللی ایجاد نشود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha