۲۳:۱۵

۱۴۰۴/۰۳/۲۴

کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهر و استان تهران تا ۲۸ خرداد دورکار شدند

کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهر و استان تهران تا ۲۸ خرداد دورکار شدند
استاندار تهران از اجرای بخشنامه دورکاری برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهر و استان تهران تا روز چهارشنبه ۲۸ خردادماه خبر داد و تأکید کرد: خدمات‌رسانی به مردم عزیز نباید با اخلال مواجه شود.
کد خبر : ۱۴۰۶

به گزارش هاب‌صنعت؛ طبق گزارش روابط عمومی استانداری تهران، محمدصادق معتمدیان، استاندار تهران شامگاه شنبه درباره نحوه فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهر و استان تهران اظهار کرد: براساس مفاد بخشنامه مورخ ۲۴ خرداد ۱۴۰۴ و مطابق با ابلاغ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، تمام کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان به‌ویژه بانوان شاغل تا روز چهارشنبه ۲۸ خرداد از ظرفیت آیین‌نامه دورکاری استفاده کنند.

استاندار تهران افزود: بانک‌ها، واحد‌های عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، شهرداری‌ها، مراکز درمانی، نظامی، انتظامی و امنیتی از شمول این بخشنامه مستثنی هستند.

معتمدیان همچنین خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده‌های قضایی در محاکم و مجتمع‌های قضایی که دارای وقت دادرسی هستند طبق روال معمول انجام خواهد شد.

استاندار تهران تأکید کرد: مدیران دستگاه‌ها موظف هستند تمهیدات لازم را به‌گونه‌ای اتخاذ کنند که در روند خدمات‌رسانی به مردم عزیز خللی ایجاد نشود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha