به گزارش هابصنعت به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شرکت ملی نفت ایران؛ ابراهیم پیرامون، مدیرعامل شرکت ملی نفت مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اهمیت نگاه جامع به توسعه، گفت: در کنار رسالت اصلی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در تأمین انرژی کشور، مسئولیتهای زیستمحیطی بهویژه در حوزههای کاهش آلایندگی، مقابله با بیابانزایی و بهرهبرداری بهینه از منابع، همواره از اولویتهای ما بوده است.
وی افزود: کاهش روزانه ۳۴۵ میلیون فوت مکعب از گازهای ارسالی به مشعل در سال گذشته و هدفگذاری برای کاهش ۲۰۰ میلیون فوت مکعب دیگر در سال جاری، تنها بخشی از دستاوردهایی است که با اتکا به توان داخلی و تلاش متخصصان شرکت حاصل شده است.
مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب همچنین از اجرای طرحهایی در زمینه همکاری با ادارهکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان خبر داد و گفت: در قالب یک تفاهمنامه، برنامههایی برای مهار بیابانزایی در سطحی بالغ بر ۲۴ هزار هکتار از اراضی بیابانی استان در حال اجراست که بخشی از تعهد ما به مسئولیتهای اجتماعی و اقلیمی محسوب میشود.
پیرامون در پایان تأکید کرد: نگاه ما به توسعه، نگاهی متوازن است که صیانت از محیط زیست را در کنار تولید پایدار، بهعنوان ۲ مسیر همراستا و جداییناپذیر میداند.
انتهای پیام /