۱۱:۰۴

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

شرکت مناطق نفت‌خیز کاهش روزانه ۲۰۰ میلیون فوت‌مکعب گازسوزی را هدف‌گذاری کرد

شرکت مناطق نفت‌خیز کاهش روزانه ۲۰۰ میلیون فوت‌مکعب گازسوزی را هدف‌گذاری کرد
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از هدف‌گذاری برای کاهش ۲۰۰ میلیون فوت مکعب گازسوزی خبر داد و گفت: نگاه ما به توسعه، نگاهی متوازن است که صیانت از محیط زیست را در کنار تولید پایدار، به‌عنوان ۲ مسیر هم‌راستا می‌داند.
کد خبر : ۱۳۲۶

به گزارش هاب‌صنعت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران؛ ابراهیم پیرامون، مدیرعامل شرکت ملی نفت مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به اهمیت نگاه جامع به توسعه، گفت: در کنار رسالت اصلی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در تأمین انرژی کشور، مسئولیت‌های زیست‌محیطی به‌ویژه در حوزه‌های کاهش آلایندگی، مقابله با بیابان‌زایی و بهره‌برداری بهینه از منابع، همواره از اولویت‌های ما بوده است.

وی افزود: کاهش روزانه ۳۴۵ میلیون فوت مکعب از گاز‌های ارسالی به مشعل در سال گذشته و هدف‌گذاری برای کاهش ۲۰۰ میلیون فوت مکعب دیگر در سال جاری، تنها بخشی از دستاورد‌هایی است که با اتکا به توان داخلی و تلاش متخصصان شرکت حاصل شده است.

 

مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب همچنین از اجرای طرح‌هایی در زمینه همکاری با اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان خبر داد و گفت: در قالب یک تفاهم‌نامه، برنامه‌هایی برای مهار بیابان‌زایی در سطحی بالغ بر ۲۴ هزار هکتار از اراضی بیابانی استان در حال اجراست که بخشی از تعهد ما به مسئولیت‌های اجتماعی و اقلیمی محسوب می‌شود.

پیرامون در پایان تأکید کرد: نگاه ما به توسعه، نگاهی متوازن است که صیانت از محیط زیست را در کنار تولید پایدار، به‌عنوان ۲ مسیر هم‌راستا و جدایی‌ناپذیر می‌داند.

انتهای پیام /


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha