۲۰:۴۱

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

مدیریت مصرف برق تابستان با سقف‌گذاری و پاداش

مدیریت مصرف برق تابستان با سقف‌گذاری و پاداش
مدیرعامل توانیر اظهار کرد: هدف‌گذاری ما برای تیر و مرداد امسال، نگه داشتن تقاضا در سطح حداکثر ۸۰ تا ۸۲ هزار مگاوات است.
کد خبر : ۱۳۱۱

به گزارش هاب‌صنعت؛ مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر گفت: هدف‌گذاری ما برای تیر و مرداد امسال، نگه داشتن تقاضا در سطح حداکثر ۸۰ تا ۸۲ هزار مگاوات است که تقریبا معادل بیشترین تقاضای مصرف سال قبل است.

وی افزود: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۱۲۱ برای گزارش بدمصرفی و مصارف غیرمجاز راه‌اندازی شده که به قید قرعه جوایزی هم برای معرفی کنندگان مصادیق بدمصرفی درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha