به گزارش هابصنعت؛ مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر گفت: هدفگذاری ما برای تیر و مرداد امسال، نگه داشتن تقاضا در سطح حداکثر ۸۰ تا ۸۲ هزار مگاوات است که تقریبا معادل بیشترین تقاضای مصرف سال قبل است.
وی افزود: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۱۲۱ برای گزارش بدمصرفی و مصارف غیرمجاز راهاندازی شده که به قید قرعه جوایزی هم برای معرفی کنندگان مصادیق بدمصرفی درنظر گرفته شده است.
انتهای پیام/