به گزارش هابصنعت؛ مسعود پزشکیان رئیسجمهور گفت: باید براساس عملکرد بودجه داده شود؛ یعنی اگر من کار کردم پول بدهند. چرا وقتی کار نمیکنم به من پول میدهند.
رئیس سازمان اداری و استخدامی نیز اعلام کرد: با دستور رئیسجمهور فعلا پرداخت حقوق کارمندان ۳ دستگاه براساس عملکردشان پرداخت خواهد شد.
انتهای پیام/