رئیس راهبری شبکه گاز با بیان اینکه مشکلی در شبکه گازرسانی وجود ندارد اظهار کرد: با تداوم سرما انتظار داریم مردم در مصرف گار مدیریت داشته باشند. انتهای پیام/